Zo regel je het als administratiekantoor
Regel de aanmelding als administratiekantoor.
Gefeliciteerd! Je bent voor jezelf begonnen in de sector Natuursteen of Afbouw. Of je neemt je eerste werknemer in dienst. Een van de zaken die je dan moet regelen is pensioen. Meld je bedrijf daarom aan bij bpfBOUW.
Gaat een administratiekantoor je pensioenadministratie doen? Dan kan je de aanmelding ook aan hen overlaten.
Stap 1: Vul het aanmeldformulier in
Geef het KVK-nummer en de contactgegevens van je bedrijf aan ons door. Binnen 3 werkdagen sturen wij een link om de aanmelding af te ronden in ons portaal.
Als je ook het KVK-nummer, RSIN en de contactgegevens van je administratiekantoor doorgeeft, kan het administratiekantoor de aanmelding afronden in ons portaal.
Stap 2: Rond de aanmelding af in ons portaal
Jij of je administratiekantoor logt in op ons Selfservice Werkgevers Portaal met eHerkenning EH3. In het portaal vul je de gegevens aan die nodig zijn voor de pensioenadministratie, zoals het loontijdvak en de cao-indeling.
Stap 3: Start de pensioenaangifte
Wij controleren de gegevens en sturen een bevestiging dat de aanmelding is afgerond. Jij of je administratiekantoor kan nu de eerste pensioenaangifte voorbereiden.