Heb je een melding gekregen van openstaande signalen? Zorg dat dat je deze signalen zo snel mogelijk oplost, zodat wij jouw levering goed kunnen verwerken.
In het Selfservice Werkgevers Portaal staat welke signalen open staan. Je lost deze daarna op via je salarissoftware.
Wat hou je bij de hand?
- Je eHerkenning inlogmiddel.
- Je eigen salarisadministratie.
Wat ga je doen?
- Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal.
- Controleer en verwerk de signalen. Volg deze handleiding stap voor stap.
- Afhankelijk van de status van het signaal los je deze op een andere manier op. Heeft het signaal de aard:
- onwaarschijnlijk? Controleer of de gesignaleerde informatie klopt. Kloppen de gegevens inderdaad niet? Lever dan de inkomstenverhouding (ikv) waar signalen voor open staan opnieuw aan. Je kan ook de hele periode opnieuw aanleveren als dit gemakkelijker is. Als de gegevens wel kloppen hoef je niets te doen.
- verwerkbaar? Je hoeft alleen de inkomstenverhouding (ikv) waar signalen voor open staan opnieuw aan te leveren. Je kan ook de hele periode opnieuw aanleveren als dit gemakkelijker is.
- onverwerkbaar? Lever de hele levering opnieuw aan.
En wat nu?
Zijn de signalen opgelost en gegevens opnieuw aangeleverd? Dan kun je verder naar stap 3.